lördag 28 juni 2014

Lita på någon.

Jag är av den person att jag håller det jag sagt. Tyvärr är inte alla av det slaget. Har vissa i min närmaste närhet som inte alls gör det (vet, har skrivit om detta innan).

Senast nu på morgonen fick jag ett sådan upplevelse. Det var lite så det knöt sig i magen på mig. Att det ska vara så svårt. Att man verkligen sägen en sak till mig och sedan nu några månader senare visar det sig att det inte alls stämmer det denna personen sagt. Visst man kan glömma. Men när det gäller en så viktigt sak tror jag inte det. Då är man bara som man är, man håller inte sånt.

Detta gör också att den senaste tiden blir helt klar för mig varför denna person gjort som den gjort.

Tycker att jag borde lärt mig att det finns mängder av sådana personer där ute i världen. Men vad hjälper det när jag råkar ut för dem och blir sårad. Inte direkt att det står en lapp i deras panna att de är en sådan person.

Helt enkelt, vi är alla olika och kommer alltid förbli det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar