söndag 15 juni 2014

Äntligen

Efter mycket om och men så kom då äntligen det beslut som jag så länge har gått och väntat på. Det som innan gjort att jag fått så ont i magen. Att en chef kan hålla på det så länge och inte ens svara på mitt mail heller utan dröja i nästan en vecka. Ja, jag säger då det. Hade jag fått ett sådant mail som jag skickade till han så hade jag reagerat med en gång. Men det är jag det. Alla är vi olika.

Så äntligen äntligen har min chef beviljat min semester som jag frågat om. Så nu behöver jag inte vara orolig eller ha svårt att sova på nätterna.

Dessvärre så får jag nog säga så att om man är så som chef som han är ska man inte vara chef. För så är det, vissa passar verkligen inte till den rollen. Att ha det ansvaret på sina axlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar