onsdag 11 juni 2014

Min stora trut

Ja nu får jag verkligen bita i det sura äpplet. Vissa saker ska man inte prata om. Dessvärre har jag av alla lyckats med det. Detta bara för att få prata av mig lite. Få ett bollplank att få lite respons på det som hänt.

Det är egentligen en helt naturlig sak att man gör så. Vad man inte räknat med när man bollar vad som hänt och vad jag nu gjort åt saken är att någon utnyttjar den information som kommit fram.

Jag blev bara så knäsvag när jag fick reda på detta. Saknade ord. Så ja jag får allt stå där i skammvrån eftersom jag själv förvållat detta. Men jag har nu lärt mig och detta hårt. Jag kommer inte alls berätta så mycket till ett bollplank. Det vill säga om inte detta bollplanket får betalt att agera bollplank.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar