måndag 6 januari 2020

Lekland

Idag slog vi på den stora trumman. Ja inte bokstavligt talat då. Men ja, jag hoppas ni fattar vad jag menar.

Idag for vi iväg till Löddeköpinge jag och barnen och en kompis till sonen. Där på Center Syd har de nämligen Sveriges Högsta inomhusrutschkana som startar på 13 meter. Allt detta hittar man på Leklandsfabriken inne på Center Syd.

Leklandsfabriken

Barnen tyckte att det var toppen att få komma dit. De bara älskar detta ställe. Vissa saker är kanske lite mer skrämmande än andra. Men att då ha kompisar med som stöttar när man inte vågar är ett stort stöd. Man ska inte tvingas in i något utan det får ta den tid det tar att våga sig på att åka vissa av dessa rutschkanor. Själv vet jag inte om jag hade vågat åka vissa av dem 😱

Hur som, något som nästan är ett måste när man kommer till dessa ställen för min del är öronproppar. För nackdelen tyvärr är att många barn samlas på denna plats och de blir livligt. Jag tackar gudarna att jag hade med mig mina idag och kunde sitta där i lugn och ro utan bekymmer för mina öron. Har sedan tidigare Tinnitus så är lite rädd om mina öron nu.

Men jag vill bara säga att de 3 timmar som vi var där kändes nästan som 1 timme. Ja, tiden den bara flög iväg och barnen hade hur kul som helst. Så har ni vägarna förbi, tycker jag definitivt att ni ska besöka detta ställe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar