torsdag 12 maj 2016

Tiden sprang iväg

Det är nu ett bra tag sedan jag skrev något här. Kanske för att många saker har hänt i mitt liv och alla de saker är inte bara positiva. Vissa människor brukar när de mår som sämst skriva av sig, den personen är inte riktigt jag har jag känt. Sen å andra sidan kan det vara bra att skriva ner allt och få det på papper. Men jag har tyckt att skriva det här så öppet och så offentligt inte riktigt har varit min grej. Så därav att det varit lite tyst här.


Mitt liv med familjen har dock gått vidare. Barnen växer så det knakar och både jag och min man hinner knappt med dem i deras växande känner vi. Vart tar tiden vägen egentligen?

Sommaren har även gjort sig synlig och det känns skönt att få den där starka lampan av solljus. Det är något som vi här i Sverige verkligen behöver. Dessa mörker dystra höst och vinterkvällar kan vara uttröttande men även otroligt mysiga när man tänder alla dessa underbara ljus. Men nu är det solens ljus vi vill åt istället.

Nu hoppas vi bara att denna sol kan stanna hela sommaren ut så att vi får njuta av den.

Hoppas ni har det gott där ute, så hörs vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar