onsdag 17 september 2014

Pillerarbete

I helgen har jag suttit lite med pillerarbete. För att göra denna saken för allra första gången så är jag otroligt nöjd. För att inte tala om att mannen tyckte den blev bra med till slut.

Men fy som jag svor över den innan jag var klar. Även mannen där var bra på att inflika några sarkastiska kommentarer. Var kanske inte det jag ville höra just då.

Att jag sedan försökte förklara hur den skulle se ut och han inte direkt förstod underlättade inte.

Var kanske inte på mitt bästa humör under helgen. Men detta skulle göras. Ärligt nu efterhand kan jag säga att det skulle ha väntat. Men ivrig som jag är kunde jag inte det. Det ska göras och ja då får jag stå för hur jag mådde med.

Att vara efterklok stämmer så väl. Borde bara komma på detta innan. Dessvärre gör man ju inte det.


Såhär blev resultatet av allt slit. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar