tisdag 9 september 2014

Dottern

Nu så har jag jobbat i tre dagar på mitt nya jobb och på väg mot den fjärde. Det känns ganska bra men det är värdigt intensivt där. Vilket gör att jag är väldigt trött på kvällarna när jag kommer hem. Något som inte passar bra ihop med att jag ska studera hemma på kvällarna. Måndagar tar jag som undantag för då har jag stängningen. Men jag hoppas det går bättre de andra dagarna .

Men nu när jag börjat jobbat vad händer då. Jo dottern går och blir sjuk. En dotter som återigen fått hög feber (40 C) och väldigt mammig på köpet. Så detta gör det inte lätt för hennes pappa som är hemma nu med henne. Att han igår bara fick vara med henne hela tiden hålla henne, bära henne hör till när de är sjuka. Något som han inte riktigt trodde att det skulle vara. Men är man sjuk 1-åring vil man bara ha närhet. Jag hoppas att det går bättre idag för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar